poniedziałek, 15 czerwca 2020

16. O moim nowym dziecku

O moim nowym dziecku

Oki, już jest! Wrzuciłam prolog na moje autorskie opowiadanie pt. Wrota Nocy. Jak już wspominałam, niedawno tworzyłam szablon i zakładki. Jakoś udało mi się dotrzeć do ładu i w końcu opublikowałam prolog. Długo mi to zeszło, trochę wahałam się, ale już jest. Boję się opinii, bo od dawna nic dłuższego nie pisałam. Serdecznie zapraszam na Wrota Nocy. {klik}
vacation travel photography inspiration | instagram photoshoot ideas | all white summer outfit inspo | white wide brim hat with white button down shirt and denimOczywiście na blogu znajdziecie podkład muzyczny do prologu, który zresztą jest piosenką przewodnią całego opowiadania. Co prawda można go kojarzyć z serialu True Blood, ale u mnie wpisuje się równie dobrze. Mam nadzieję, że komuś się spodoba mój autorski twór. Trzymajcie kciuku za moją wytrwałość. :3

Trochę zdycham

Dopadło mnie zapalenie ucha środkowego i tak sobie wegetuję na środkach przeciwbólowych, czego efektem jest kolejny rozdział w opowiadaniu. Troszkę na haju, więc treść może być nieco dziwna :P Chyba muszę odpocząć, bo już za długo męczę oczy. Do napisania wkrótce. Zapraszam jeszcze raz na moje opko. Będę niezmiernie wdzięczna za opinie. Zmykam już. Niebawem napiszę tutaj więcej.

1 komentarz:

  1. Twoje nowe dziecko pokochałam od pierwszego wejrzenia <3 zapowiada się cudownie, trzymam kciuki za wytrwałość w pisaniu i czekam na kolejne rozdziały :D

    Piosenka zajecudowna <3 robi klimacik :)

    Współczuję z tym uchem. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia <3

    Czekam z utęsknieniem na dlaszy ciąg Wrót nocy, a także Imperium śmierci :D

    Pozdrawiam cieplutko ;*

    Lady Stardust <3

    OdpowiedzUsuń