niedziela, 7 czerwca 2020

15. Takie to miłe

Takie to miłe

Konkurs Literacki na MZ już za mną. Przyznam szczerze, że obawiałam się go trochę, z racji tego, iż oceny są w dużej mierze subiektywne, a w końcu trzeba było wybrać zwycięzcę. Wszystko jednak dobrze się potoczyło. Otrzymałam naprawdę wiele pozytywnych e-maili oraz komentarzy, co dało mi niezłego kopa do działania. Takie wiadomości motywują niezmiernie! Serdecznie dziękuję :)

Szukam inspiracji

Przysiadam ostatnio coraz częściej do moich autorskich opowiadań. Mam wiele pomysłów w głowie. Planuję nawet rozpocząć całkiem nowe opowiadanie na osobnym blogu. Czy mi się uda? Zobaczymy. Pomysł już jest, rozdział pierwszy napisany. Zabieram się za tworzenie szaty graficznej, bo u mnie bez tego ani rusz :p Sama zazwyczaj wszystko robię i tym razem stworzę coś oryginalnego. Coś o opowiadaniu? Hmmm... utrzymane na pewno w mrocznym stylu, z wyważoną nutą dark fantasy. Zobaczymy co to będzie! Trzymajcie kciuki! 
Szablon już w zasadzie wjechał, ale całą oprawę jeszcze dekoruję. Co myślicie o samym szablonie? Link do bloga tutaj {klik}. Niebawem powinna pojawić się jakaś notka. :)

Więcej muzyki

发掘并分享来自世界各地最漂亮的图片

Obiecałam, że będzie więcej muzyki, prawda? Coś ostatnio mało było tutaj muzycznych wpisów, ale przynajmniej zawsze staram się zostawiać jakąś nutkę do posłuchania. Tym razem coś zupełnie innego. Zespół Kongos odkryłam w zasadzie niedawno. Ma dość ciekawe brzmienia. Polecam dla odmóżdżenia. U mnie działa. {klik} Ten kawałek również niczego sobie. {klik}
A w głośnikach w samochodzie lecą mi Gunsi. Lubię do nich wracać, ale zazwyczaj później muszę odpocząć i po jakimś czasie znowu jesteśmy razem. Takie błędne koło, które w zasadzie uwielbiam. :3



Coś do poczytania

Jakieś dobre propozycje na lekturę? Poszukuję fajnych, lekkich książek na słoneczne dni. Pochłaniam kryminały, dobrą fantastykę, thrillery i typowo babskie książki, ale nie romanse.

Jakoś mam dość serialów i znów chcę czytać jak dawniej. Wkrótce sama powinnam coś wrzucić tutaj (dalsza część IŚ), albo właśnie na nowym blogu - opowiadaniu.

5 komentarzy:

  1. Cześć! Powodzenia w tworzeniu szablonu i duuuużo weny do pisania Ci życzę! ;)
    Mogę Ci polecić od siebie "Afgańską perłę" Nadii Hashimi, jeśli lubisz Orient i te podobne klimaty; może też trylogię Felixa J. Palmy - "Mapa Czasu", "Mapa Nieba" oraz "Mapa Chaosu". Myślę, że to najlepszy rodzaj fantastyki. Oczywiście, po tej fantastyce, fantasy Tolkiena :)

    Pozdrawiam i do zaczytania,

    Britstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Również lubię Gunsów! ;P

      Usuń
    2. O, zapiszę sobie te książki :D
      Patrzyłam na opisy, to wydają się faktycznie ciekawe. :> Dzięki!

      Usuń
  2. Nowe opowiadanie? Czad! :D nie mogę się doczekać, by czytać więcej i więcej opowiadań Twego autorstwa :D wszystko co na razie opublikowałaś bardzo mi się podoba i z wielką przyjemnością się to czyta :)

    Gunsi <3 cudny zespół, jeden z moich ulubionych :D ehh, gdyby nie ten cały coronavirus za jakiś tydzień szalałabym na ich koncercie w cosplayu Slasha :C

    Co do książek do chyba nie pomogę jeśli chodzi o lekkie klimaty XD bo ostatnio u mnie nadrabianie Kinga plus coś o seryjnych mordercach XD no i "Jądro ciemności" do szkoły.

    Czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy, nowe opowiadania i kontynuację starego :D

    Pozdrawiam cieplutko <3 A no i jak byś miała wolną chwilę, ochotę i w ogóle to naskrobałam u siebie nowy rozdział i chętnie poznam Twoją opinię o nim :)

    Życzę duuużżżooo weny, masy pomysłów i inspiracji <3

    Lady Stardust ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie coś marnie idzie mi z tym opowiadaniem, a to dlatego, że bardzo mało mam czasu na pisanie ostatnio :c Postaram się teraz coś nadrobić, z racji tego, że złapało mnie zapalenie ucha...
      Seryjni mordercy zawsze spoko :D Lubię czytać właśnie o takich rzeczach też.
      Z chęcią zajrzę do Ciebie również.

      Dzięki, buźka :3

      Usuń