wtorek, 23 czerwca 2020

18. Dex, Dex, Dex - popadłam w totalny obłęd

Rozdział 1 - WN

W końcu opublikowałam rozdział 1. Zapraszam serdecznie na Wrota Nocy. Jeśli komuś się podoba, zachęcam do kliknięcia obserwuj, co powiadomi Was o nowych notkach. Będę bardzo wdzięczna za wszelkie opinie, te dobre, jak i złe. Pomysłów wciąż nie brakuje na opowiadanie, a pisanie jest przyjemne, więc brnę dalej.

Gdzie to lato?

Monstera+Monkey+Mask+-+Swiss+Cheese+PlantJa się pytam, gdzie niby mamy lato? U mnie ciągle tylko deszcz. W końcu nastał przyjemny dzień, więc wyszłam pobiegać, co dało mi wiele energii wbrew pozorom. Od razu czuję się lepiej, gdy przebiegnę kilka kilomentrów. Serdecznie polecam.

Roślin ciąg dalszy

Znowu przytargałam do domu kolejne rośliny. Jako, że jestem już w pełni zdrowa, postanowiłam udać się na jakieś porządne zakupy i znowu kupiłam... kilka roślin. Tym razem trzykrotka, monstera monkey mask (polowałam na nią od dawna), jak i epiprenium.

Dex, Dex, Dex

ALL THINGS DEXTER
Ostatnio pałam miłością do serialu Dexter. No coś niesamowitego. Że też wcześniej na niego nie wpadłam! Odrzuciłam książki w kąt i chłonę serial. Wciągnął mnie totalnie. Zaczęłam niedawno drugi sezon. Może dlatego tak mi się podoba, bo po części jest mi blisko zawodowo. Zaraz lecę oglądać dalej, aj. Polecam z całego serca. Nie wiem jak dalsze sezony, ale pierwszy był super.


Summertime list

Mówiłam, że przygotowuję listę na lato do samochodu, ale jakoś utknęłam. Brak czasu. Dexter i inne bzdety. Nadrobię, obiecuję. Tymczasem odsyłam do piosenki na dziś. {klik} Coś innego, coś progresywnego. To mi dziś w duszy gra.


1 komentarz:

  1. Nowy rozdział przeczytany :D naprawdę świetny <3 masz wieeeelki talent do tworzenia mrocznego, niepokojącego i mega wciągającego klimatu <3

    U mnie lato też latem nie jest, ciągle leje i grzmi. Burze swój urok mają, no ale ile można?!

    Co do Dextera to muszę się za niego zabrać, bo słyszałam dużo pozytywnych opinii, ale ja to mam długą kite do seriali XD nie mogę się za nie nigdy zabrać, a jak już się wkręce to zawsze żałuję, że nie zaczęłam oglądać wcześniej :P

    Gratuluję zakupu nowych roślinek, życzę dużo weny i czasu na tworzenie kolejnych rozdziałów :)

    Pozdrawiam cieplutko ;*

    Lady Stardust

    OdpowiedzUsuń