niedziela, 28 czerwca 2020

19. Big things are coming!

Ważny moment

Błagam, trzymajcie za mnie kciuki! Dlaczego? Bo jutro rano mam obronę pracy i ważą się losy mojego tytułu :P Strasznie się boję, chociaż wiem, że to już totalnie ostatnia prosta. Skoro udało mi się napisać pracę, przejść przez całą procedurę, to już muszę to przetrwać.

#affirmations #resolutions #intentions May 2018Odpoczywam od chaosu

Trochę mam teraz wolnego, więc skupiam się bardziej na sobie. Odpoczywam, relaksuję się i nawet staram się mniej korzystać z wszelkich mediów, a oddać się w ręce natury, gdzie obecnie przebywam. Jest cudnie! Ptaszki śpiewają non stop, jest gęsto i zielono. Troszkę zapuściłam się z pisaniem opowiadań, ale już po całym zamieszaniu ze studiami chcę do tego wrócić. Planów jest mnóstwo. Zobaczymy co będzie.

Obywatelski obowiązek

Spełniłam obywatelski obowiązek. Zachęcam do głosowania. Każdy głos się liczy i każdy ma znaczenie.

Dzisiaj bardzo krótko, bo muszę się jeszcze dobrze przygotować. Trzymajcie kciuki, proszę! Buźka i do napisania. Jeszcze tylko muzyka i uciekam. {klik}

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz