niedziela, 5 kwietnia 2020

02. Muzyka sposobem na życie

W moich żyłach płynie czysty rock

It was always the music for me......
        Muzyka jest jakimś sposobem na życie. Przynajmniej w moim przypadku. Znaczy dla mnie wiele i jest częścią mojej codzienności. Wypełnia mnie od wewnątrz i nie wyobrażam sobie dnia bez ukochanych starych klimatów. Nowoczesna muzyka działa mi na nerwy. Czytałeś może kiedyś teksty piosenek muzyki popularnej? Raz dopuściłam się tej zbrodni i zwątpiłam w ten rodzaj muzyki. Nie ma w nich żadnego przesłania.  
        Dźwięk gitary, uderzenia perkusji i mocny, charakterystyczny wokal z siłą głosu to jest to. Mimo wszystko szanuję ludzi, którzy słuchają innych gatunków. Ja jednak pozostanę przy AC/DC, Led Zeppelin i innych klasykach.
        Mam dla Ciebie teraz teraz utwór, który należy do jednego z moich ulubionych. Posłuchaj proszę i zrozum o czym mówię. {klik} Czyż nie jest wspaniały? Polecam posłuchać w samochodzie w jakieś słoneczne popołudnie na pustych drogach, rozkoszując się promieniami słońca. Poezja zwana muzyką.

Got no time to for spreadin' roots, the time has come to be gone
And though our health we drank a thousand times
it's time to ramble on
     

6 komentarzy:

  1. Hejo! Doskonale ujęłaś znaczenie muzyki, kwintesencję rocka. Mój Tata słuchał AC/DC, wychowałam się na tym zespole. Pamiętam nagrania z ich koncertów załączane na małym monitorze. Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że są znani. Zresztą, słucham AC/DC do dziś. Tata też :D
    Ach, o Led Zeppelin już nic nie mówię... ;)

    Życzę Ci nadal takich muzycznych przygód i to w klasycznym towarzystwie!

    Do zaczytania,

    Britstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Właśnie, co sądzisz o piosenkach Roberta Plant'a po rozwiązaniu zespołu? :)

      Usuń
    3. Lubię jego kawałki, nawet jeżeli to już nie to samo. Mimo wszystko uważam, że solowo też odwalił kawał dobrej roboty. Trochę jednak to coś innego według mnie, ale nadal szanuję i uwielbiam jego głos. Duet z Page'em też świetny, bo oni razem tworzą muzyczną całość.
      Często słucham i zapewne tutaj też zobaczysz jego nazwisko w moich playlistach. :>

      Usuń
  2. Oh,tak! Zgadzam się w stu procentach - muzyka to integralna część życia! <3 zajefajnie jest układać ścieżkę dźwiękową do sowjego żywota z cudnownych klasyków z tamtych wspaniałych lat :D
    No a Zeppelini - co tu dużo gadać, ZAJEBISTY zespół! :D AC/DC również <3

    OdpowiedzUsuń