poniedziałek, 6 kwietnia 2020

03. Za chwilę niczego nie będzie

Deszcz meteorów unicestwia ziemię
Za chwilę niczego nie będzie

Nie lubię polskiej muzyki, ale skusiłam się na przesłuchanie jednej piosenki polskich wykonawców, która niedawno pojawiła się w sieci, a mianowicie mowa o Karasiu i Roguckim. Tego drugiego pana znam, pierwszego już niekoniecznie. Wujek google podpowiada, że to chłopak sławnej blogerki i współtwórca The Dumplings (też nie znam) Niemniej jednak, utwór nie jest taki zły i powiedziałabym, że tekst jest odrobinę uroczy. Muzyka w totalnie nie moim stylu, ale piosenka ma w sobie coś zachęcającego. {posłuchaj} Deszcze meteorów unicestwia ziemię...

Vinyl Comics 06        Zastanawiałeś się może, kiedy obecna sytuacja się zmieni? Ja już jakiś czas nad tym rozmyślam. Kiedy świat ponownie wróci do normalności? Zaczynam nieco dziczeć. Mimo, że świetnie czuję się w samotności, to mam ochotę wyjść i otworzyć się na świat. Nawet spokojnie zakupów nie można zrobić, czy nawet wyjść pobiegać. Czuję się jak w jakimś filmie z marnym zakończeniem, gdzie ludzie zakładają maski i zamykają się na wszystko. Trochę brakuje mi wieczornych weekendowych wypadów (może to zabrzmi trochę dziwnie) do moich ulubionych spelun przesiąkniętych zapachem papierosów i starej kanapowej skóry, gdzie czas się zwykle zatrzymuje chociaż na chwilę.
        Zabieram się od dłuższego czasu za napisanie czegoś sensownego, czyli jakiegoś opowiadania. Prowadzę zbiór z opowiadaniami, a sama nie potrafię niczego napisać. Pisanie zawsze sprawiało mi frajdę, ale zwykle obawiałam się krytyki i błędów, bo totalnie nie znam się na tych wszystkich zasadach. Może spróbuję. Pomysł jakiś w głowie się kreuje, gorzej z jego realizacją. 

        Przygotowałam listę utworów na dzisiejszy dzień. Może komuś przypadnie do gustu? Uwielbiam odkrywać jakieś perełki, a ostatnio znalazłam tę piosenkę. I wcale nie jest ona z rodzaju rocka. Bardzo optymistyczna i napawająca nadzieją. {posłuchaj} 

BLACK SABBATH - Paranoid
AC/DC - Back in black
IRON MAIDEN - The trooper
LED ZEPPELIN - Good times and bad times
METALLICA - Enter sandman
SCORPIONS - Rock you like a hurricane
LED ZEPPELIN - Black dog
KANSAS - Carry on wayward son

2 komentarze:

  1. Czasy rzeczywiście są teraz dziwne... tęskno mi za koncertami, spotkaniami ze znajomymi, konwentami, przesiadywaniem godzinami w kinie, ale cóż, miejmy nadzieję, że ten trudny czas dobiegnie kiedyś końca.

    Playlista genialna! :D masz gust :D
    A ta piosenka "Still Alright" na prawdę piękna! Nie znałam jej wcześniej.

    Co do opowiadania, to mogę Cię zapewnić, że jeśli takowe napiszesz to bardzo chętnie przeczytam :D

    Pozdrawiam cieplutko :)
    Lady Stardust <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka ma klimacik, o tak :D

    OdpowiedzUsuń