piątek, 17 kwietnia 2020

05. Budzę się do życia

Powoli się budzę do życia

Ostatnio przechodziłam lekką chandrę. Pewnie przez to załamanie pogodowe i całe zamieszanie w związku z tą pandemią... W końcu jestem w innym miejscu, moim drugim domu. Mogę wyjść na zewnątrz do ogrodu i odpocząć. Cudownie jest słyszeć śpiew ptaków i rozkoszować się promieniami słońca na zielonej trawie. Wszystko budzi się do życia, budzę się także ja.

Porządku tu i tam

tryseetrysay:“The Blues Kitchen, Camden.”
Wzięłam się za porządki. Te w szafie i w moim życiu także. Jest wiele spraw, które muszę przemyśleć w związku z moją przyszłością. Niebawem znów wyjeżdżam kawał drogi od domu na delegację i muszę się psychicznie do tego przygotować. Zapewne odbije się to na moich blogach, ale spróbuję wszystko pogodzić ze sobą. Trzymaj kciuki, by się udało. 


Nie byłabym sobą...

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie poleciła czegoś do słuchania. Dwie notki temu prezentowałam króciutką listę utworów. Przyszedł czas na kolejne. Zakochaj się w tej muzyce.





Led Zeppelin - Rock And Roll 
Led Zeppelin - Whole lotta love
Pink Floyd - High hopes
The Doors - Ligh my fire
L. A. Woman - The Doors
The Rolling Stones - Can't You Hear Me Knocking 
Cream - Sunshine of your love 





3 komentarze:

  1. Tak, znów się pojawiam. Wolałam tym razem pod najnowszym postem niż spamować pod dwoma poprzednimi ;P
    Życzę, żeby wszystko się udało! Sytuacja jest patowa, niezrozumiała. Jakby kończyła się pewna epoka.
    Chcę wierzyć, że będzie lepiej. Wierzę w to. I chyba na razie tyle tylko pozostaje. A oprócz tego, oczywiście, słuchanie kawałków od Ciebie :)

    Pozdrawiam!

    Do zaczytania,

    Britstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie! Za ciepłe słowa, jak i za sam komentarz :) Trzeba wierzyć, bo to nam tylko pozostaje.
    Super, daj znać jak Ci przypadły do gustu :)
    Pozdrawiam także :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, playlista znowu cudna! :D
    Trzymaj się w tych trudnych czasach.

    Pozdrowionka!
    Lady Stardust <3

    OdpowiedzUsuń