poniedziałek, 27 kwietnia 2020

08. Oh I am sorry, did my back hurt your knife?

trolle, hejterzy, zazdrośnicy są wśród nas

Tak zastanawiam się, czy ci wszyscy, których wymieniłam wyżej muszą zawsze się pojawiać w naszym życiu. Kiedy coś się układa, jest fajnie, to nagle przychodzą ciemne chmury i musi się krótko mówiąc spieprzyć. To naprawdę wybija z rytmu i niezwykle drażni. Przynajmniej mnie. A mowa właśnie o wiadomości, którą zobaczyłam niedawno na czacie na MZ. W ogóle nie rozumiem tego, co autor miał na myśli. Doszukiwać się czegoś takiego, oskarżać o nie wiadomo co... Ach, szkoda słów. Niemniej jednak nie pierwszy i nie ostatni raz. Przeżyję, jednak smutno mi, gdy człowiek się stara jakoś brnąć do przodu, prowadzić akcje, zachęcić ludzi do czytania, pisania, tworzenia, aż w końcu znajdzie się ktoś, kto chce wszystko zniszczyć. Niby drobiazg, a trochę rani.
Have you found yourself stuck in the middle of a particularly bad wri… #random #Random #amreading #books #wattpadMimo wszystko cieszę się, za takie wsparcie i odzew na konkurs literacki. Wierzę w ludzi i wierzę, że są jeszcze fajne, miłe istoty na tym świecie. Jakieś światełko do tunelu niosę.

pisarka jak z koziej d*pu trąba

Napisałam w końcu coś swojego, autorskiego. Jeśli jeszcze nie czytałeś, a masz ochotę, to zerknij do poprzedniej notki. Znamiona Śmieci to coś co mnie po części wyraża i będzie tego troszkę więcej. Piszę różne rzeczy, a zazwyczaj są to właśnie nieco inne rzeczy. Daleko mi do fantastyki, czy romansideł. Raczej brnę w kryminalistykę, która towarzyszy mi każdego dnia, medycynę sądową i ogółem rzecz biorąc - dreszczowce. Niebawem coś znowu opublikuję, aczkolwiek pisarka ze mnie jak z koziej dupki trąbka, heh.

odżyłam nieco

Trochę faktycznie nabrałam rumieńców na twarzy, a alkohol uderzył leciutko do głowy. Wszystko z umiarem, ale brakowało mi tańców - hulańców w rodzinnym ogródku do późnych godzin. To naprawdę odskocznia i warto było się tam wybrać. Mamy czas jaki mamy, ale na legalu w swoim ogródku troszkę można było potuptać. Coś mojego, a mianowicie z moich ulubionych lat też się znalazło. Co na dzisiaj? A, no mam coś! Kiss - I Was Made For Lovin' You zrobi wam ranek, popołudnie, jak i każdy wieczór :3 Koniecznie dopisz do setlity, co właśnie ja robię! A co słychać u Ciebie? Może zechcesz się czymś ze mną podzielić? Wal śmiało. Chętnie z kimś porozmawiam.


6 komentarzy:

  1. Niestety, tacy ludzie zawsze byli i będą. Sama również nie mogę pojąć, czym w życiu kierują się tacy ludzie, jaki jest ich cel i co takiego znajdują w obrażaniu, uprzykrzaniu ludziom życia. Niedawno znalazłam cytat, a w nim takie oto stwierdzenie, że właśnie takim ludziom trzeba odpowiadać spokojem i dobrem. Być pozytywnym, wtedy oni nie są w stanie znaleźć punktu przyczepienia. Próbowałam to jakoś sensownie opisać. Mam nadzieję, że przynajmniej trochę wyszło :)

    Pozdrawiam i do zaczytania!

    Britstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Dzięki za dodanie piosenki KISS, bardzo ją lubię ;)

      Usuń
    2. Trzeba jakoś się z tym pogodzić, że oni zawsze będą, no cóż. :> Być może faktycznie trzeba reagować, jak mówisz. Ja zresztą nie cierpię konfliktów, ani jakichś nieporozumień, dlatego też staram się wszystko pokojowo załatwiać.
      Dzięki za komentarz :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Yey KISS! <3 matko, jak ja ich uwielbiam! :) pierwszy zagraniczny zespół jakiego zaczęłam słuchać i który zapoczątkował moją przygodę z muzyką rockową :)

    A co do hejterów to niestety zawsze się jakiś znajdzie :c niektórym dogryzanie innym sprawia chyba jakąś przyjemność. Najlepiej to chyba ich olać i nie przejmować się.

    Nie mogę doczekać się aż znów coś napiszesz :) Znamiona Śmieci były świetne a Twój styl pisania bardzo przypadł mi do gustu. Czekam z niecierpliwością na coś kolejnego :D

    Pozdrawiam cieplutko <3
    Lady Stardust ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glam rock górą! :D też ich bardzo lubię i chciałabym w końcu usłyszeć i zobaczyć na żywo.
      Miło mi bardzo, jak czytam takie milusie słowa, że moje teksty Ci się podobają.
      Także pozdrowionka dla Ciebie <3

      Usuń